Menu

Veletrhy GO a REGIONTOUR 17.–20. 1. 2019

Nová komunikační kampaň #vzacnemalickosti

Brněnské veletrhy cestovního ruchu chtějí návštěvníkům poskytnout nejen tipy, kam vyjet na dovolenou či jak trávit volný čas. „Nová komunikační kampaň se snaží upozornit i na fakt, že cestování je o všedních maličkostech. Ať už lidé cestují po České republice nebo do vzdálenějších koutů světa, vždy je podstatné, aby nezapomínali, že zážitky tvoří i běžné maličkosti. Naše kampaň tedy vyobrazuje všední situace. A usiluje o to, aby lidé nezapomínali na to, že právě maličkosti jde na cestách učinit vzácnými. V podstatě můžeme myšlenku shrnout do známého pořekadla – „Jaké si to uděláš, takové to máš.“, přibližuje novou kampaň dvojice veletrhů Karolína Křenková. Kampaň pracuje s cestovatelskými emocemi a nově zapojí do komunikace i samotné návštěvníky.

Redakce SOS – Asociace, z. s.