Osobní poradenství
Reklamujete? Chcete odstoupit od smlouvy? Změnit dodavatele energie?
Potřebujete poradit ohledně nájmu? Nevíte na koho se obrátit, kde hledat pomoc?
Naši poradci jsou připraveni poskytnout vám potřebné rady a informace, které se týkají spotřebitelské problematiky – jaká jsou práva a povinnosti spotřebitelů a prodejců, jak postupovat při reklamaci vadného výrobku, jak odstoupit od smlouvy, na koho se obrátit se stížností i kde hledat právní pomoc ve složitějších případech.
V našich bezplatných osobních poradnách můžete konzultovat všechny vaše spotřebitelské problémy nejlépe – doneste si všechny související listiny a v klidu vysvětlete našim odborným právním poradcům, co se vám přihodilo. Vysvětlíme vám, jak nejlépe postupovat, dáme vám potřebné kontakty na dozorové orgány a našim členům dokonce pomůžeme s formulací potřebných dopisů! Ve všech našich osobních poradnách jsou také k dispozici naše letáčky zdarma! Není potřeba se objednávat, stačí když přijdete osobně do poradny a případně chvilku počkáte.
Jaké služby poskytujeme spotřebitelům v našich osobních poradnách?
- Poskytujeme základní právní poradenství v oblasti spotřebitelského práva – bezplatně.
- Přijímáme nové členy, prodlužujeme členství stávajícím – chcete nás podpořit a získat pro sebe něco navíc?
- V našich poradnách jsou k dispozici potřebné formuláře a naši poradci vám pomohou s jejich vyplněním.
- Rozdáváme tištěné brožury, letáčky a samolepky na schránky – zdarma!
Koordinační centrum v Brně zajišťuje provoz osobních poraden v těchto krajích: