Menu

Telefonické poradenství

 

Reklamujete? Chcete odstoupit od smlouvy? Změnit dodavatele energie? Potřebujete poradit ohledně nájmu? Nevíte, na koho se obrátit a kde hledat pomoc? Naši vyškolení právní poradci jsou připraveni poskytnout vám potřebné rady a informace, které se týkají spotřebitelské problematiky. Víme,  jaká jsou práva a povinnosti spotřebitelů a prodejců, jak postupovat při reklamaci vadného výrobku, jak odstoupit od smlouvy, na koho se obrátit se stížností i kde hledat právní pomoc ve složitějších případech.

Naše poradenské telefonní linky

542 210 549 a 542 210 778

jsou v provozu od pondělí do pátku od 9 do 16 hod.

 

Poradenství přes telefon je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob, jak získat potřebnou radu nebo informaci. Na poradenské lince jsou k dispozici také aktuální kontakty na všechny naše osobní poradny a na dozorové orgány. V případě složitějších dotazů doporučujeme obrátit se na některou z našich osobních poraden, případně využít elektronické poradenství.