Go to Top

Praktiky společnosti Helvetia Apotheke

V našich poradnách v posledních týdnech přibývá případů, kdy si spotřebitelé stěžují na prodej zboží po telefonu. Desítky spotřebitelů týdně si stěžují na praktiky těchto prodejců, kdy je spotřebitelům často vnucováno zboží, které si neobjednali, případně je různými způsoby omezováno jejich právo na odstoupení od smlouvy. K tomuto tématu si můžete přečíst článek na internetových stránkách Českého rozhlasu, který se věnuje praktikám společnosti Helvetia Apotheke a jiných společností zaměřujících se právě na prodej zboží po telefonu. K tématu se zde vyjadřuje i vedoucí právník Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace, z.s. Mgr. at Mgr. Jan Hejtmánek.

 

iROZHLAS

Redakce SOS – Asociace, z.s.

 

Vloženo: Červenec 31, 2017