Menu

Letní průzkum č. 5

Průzkumy v řetězcích už nebyly tak bezchybné. Při průzkumu v Lidlu na Lesné jsme se podle nabídky nového letáku  zaměřili na zlevněné zboží, na které se vždy zaměří hlavně senioři a ti, kteří si různé dražší speciality nemohou dovolit. Např. nabídku konzerva tuňáku v akci s 50% slevou byla skutečně pouze v letáku, v obchodě se nám ukázaly jen naprosto prázdné regály. Podle vyjádření prodejců se tam vrhli Vietnamci, kteří sházeli všechny konzervy do vozíků a skoupili je.  Na náš dotaz, proč nenapsali do letáku ( tak, jako píší obyčejně, je možné zakoupit např. 5 ks na osobu), jak to dělali dříve u sáčkových zlevněných polévek jsme se odpovědi nedočkali.

V letáku měli napsáno do vyprodání zásob, které se stalo zřejmě během půlhodiny. Nakonec se podívejte na fotku z prodejny Lidl.

Jako další pochybení vidíme absenci WC, takže si zákazníci musí chodit až na benzinovou pumpu, nechat košík s nákupem a pak se k němu vrátit, což je dosti nepohodlné, hlavně pro seniory, z nichž mnozí užívají léky na odvodnění. Domnívám se, že prodejce by měl mít zájem na spokojenosti zákazníka, jak všude uvádí a něco pro něho udělat navíc i když mu to zákon taxativně neukládá a to tím spíše, že v jiných obchodních řetězcích to zřejmě jde. Nakonec jsme však byli rádi, že prodavačky byly příjemné a ochotné i když některé věci ovlivnit nemohly.

PENNY na Lesné – příjemná paní pokladní nám dala slevovou kartu s tím, že to stačí projet pokladnou a můžeme si nakoupit i slevové zboží. Překvapilo nás, že jsme o nic nežádali a dostali jsme i mnoho dalších informací

Při průzkumech v jiných obchodních řetězcích také neodpovídali některé z nich nabídkám, uváděným  v jejich slevových letácích, ale i tam byly prodavačky velmi ochotné a příjemné, prostředí čisté, bohužel opět bez možnosti použití  toalet.

Gerta Mazalová
Předsedkyně SOS- Asociace, z.s.